Ni handitan, politikari izan nahi dut

Ni handitan politikari izan nahi dut, zergatik?

Nire ustez politikaria izatea oso ondo dago, zeren eta botoak egin dezakezu eta gauza guztiak lehenengo momentutan jakin ahal duzulako.

Alde batetik ondo dago politikaria izatea, zeren eta edozer gauza zure eskuetan daudelako, hau da, botoak egitea ala ez baina aukera hori daukazu. Botoak egin ahal izatea gauza oso zoriontsu bat da, zeren eta batzutan ez dakizu zein aldean egongo zaren, adibidez: PP-ren alde, edo PNV-ren alde….

Beste alde batetik politikaria izatea ez da hain hona, zeren eta adibidez: nahiz eta botoak egiteko aukera izan pertsona batzuk ezin dute erabaki zeinen alde egon, eta ezin badute erabaki nahiz eta botoak egiteko aukera izan edo ez izatea gauza berbera da.

Azkenik esan nahi dudana da, politikari bat izatea batzutan ona da baina beste batzutan ez hain hona, baina ona izatea ala ez bere arrazoiak ditu, eta denok errespetatu behar dugu denon aukera, hau da, izan ala ez bakoitzaren esku dago.

Deja un comentario